רוב החכ"ים נעדרו מהמליאה, הצעות אי האמון זכו לרוב – אך נדחו

אבי רבינא No Comments on רוב החכ"ים נעדרו מהמליאה, הצעות אי האמון זכו לרוב – אך נדחו

הצעות אי האמון של הליכוד, ש"ס ויהדות התורה זכו לרוב רגיל של 8 ושל 9 חברי כנסת, בשעה שרוב החרבים לא נכחו במשכן. ההצעות נדחו בשל העובדה שיש צורך בתמיכה של 61 על מנת להפיל ממשלה

צילום: ישראל רובין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחברי הקואליציה ורוב חברי האופוזיציה נעדרו מהמליאה במהלך ההצבעה על הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה, הן זכו לרוב (רגיל) במליאת הכנסת, אולם להפלת הממשלה נדרש רוב של 61 חברי כנסת.

ההצעה "תקציב המדינה האכזרי והאנטי-חברתי" (הליכוד) זכתה לתמיכת 8 חברי כנסת ללא מתנגדים.

ההצעה "תקציב אכזרי שמשפר את הכנסתם של העשירים ופוגע בחלשים ובפריפריה" (ש"ס ויהדות התורה) זכתה לתמיכת 9 חברי כנסת ללא מתנגדים.

ח"כ מירי רגב הציגה את הצעת הליכוד ואמרה: "אזרחי ישראל תפתחו את הארנק, בנט ולפיד באים לקחת מכם כל שקל שרק אפשר, אבל הארנק הזה הוא כבר לא הארנק שאתם מכירים, היום הוא ארנק דיגיטלי. ממשלת הברנז'ה והאליטות העבירה את התקציב בביט ואנחנו נשלם בריבית דריבית. תקציב שעובר מהר שלא דנים בו כמו שצריך שלאופוזיציה בכלל אין נציגים קבועים בוועדות, תקציב דיגיטלי מנוכר קר ומנותק, תקציב ללא רגישות חברתית ללא חמלה שלא רואים בו את האנשים. והכל עובר בשקט אף אחד לא פוצה פה. מה היה קורה אילו אנחנו בממשלת הימין היינו מעבירים תקציב שכזה? הכל עובר בשקט מתחת לשולחן באופן ישיר ביט בין ליברמן לעבאס, ביט בין שקד לעבאס, ביט בין בנט לעבאס, ומעבאס ישירות לחמאס".

ח"כ יעקב ליצמן אמר: "אני לא מבין בחתולים, אבל זו פעם ראשונה שכלבים נותנים משהו לחתולים".



0 תגובות